Twoje punkty R
Zamknij [X]
Przykładowa wiadomość ...

Miała być bomba... Teraz "Wyborcza" się kaja: nasze stwierdzenia są nieprawdziwe

pmb 21:17 16 lipca 2019
Fot. Telewizja Republika
"Gazeta Wyborcza" opublikowała na swoich łamach sprostowanie (w formie przeprosin) do tekstu o działce, którą małżeństwo Morawieckich kupiło w 2002 r. we Wrocławiu. Miała być bomba, a wyszedł mokry kapiszon, który poranił samych dziennikarzy z Czerskiej?

"Stwierdzenie zawarte w opublikowanym 17 czerwca br. w 'Gazecie Wyborczej' materiale prasowym Pana Jacka Harłukowicza pt.: 'Jak premier Morawiecki ze znajomymi działki kupował', że 15-hektarowa działka wrocławskiej parafii garnizonowej 'za którą Mateusz Morawiecki w 2002 roku zapłacił 700 tys. złotych' jest nieprawdziwe. Na podstawie wyceny rzeczoznawcy majątkowego, sporządzonej w dniu 11 czerwca br., obecna wartość opisanej działki wynosi 14 349 tys. zł. Mateusz Morawiecki, Iwona Morawiecka"

– czytamy w sprostowaniu.

To miała być bomba, która zmiotłaby rząd Morawieckiego?

odmwedywmc9jy183ogflzs9wlziwmtkvmdcvmtyvodi1lzq3os8xymu2mtzhntzlmju0yjkzytzimmy4mzzkyzk2zgixyy5qcgvn_670.

Źródło: Gazeta Wyborcza

Źródło: wyborcza.pl/Gazeta Wyborcza

Wczytuję ocenę...


DZIENNIKARSKI POKER - ZIEMKIEWICZ KONKRETNIE O TOKARCZUK: TO PRZEZ NIĄ POLACY POSZLI NA WYBORY
Wczytuję komentarze...
Najnowsze